when the first cup of coffee tastes like washing up, she knows she's losing it

det kanske är faktumet att morgondagen är en studiedag som jag ännu inte känner den stresskänslan som alltid uppkommer två dagar innan prov. det kommer nog snart, ikväll kanske. När jag minst anar det. Som ett lurande, lurvigt, attackerande litet majskorn. Kanske är det den vackra musiken som lugnar mig. Kanske är det det goda kaffet som vaggar mina nerver. Kanske är det för att jag är relativt säker på vad jag bör plugga på. Eller så är jag bara vilsen och felkommen i en värld som inte är min.

Jag kom på mig själv innan då jag elegant hade brett ut mig över sängen som en utmattad isbjörn med kraftiga snarkningar. Jag vet inte om jag snarkade, men det hade verkligen inte förvånat mig. När jag långsamt tvingade mig bort från den vackra mjuka sängen, kände jag ett visst behag hur vackert det hade varit. Jag hade somnat så klantigt. Det var skönt.
åter till trigonometriska ekvationer!

Kommentarer
Postat av: Linnea

skulle det här varit en status på din facebook-profil skulle jag gillat för att sedan gillat av den igen. bara för att kunna gilla ännu en gång. så fin du är min sköna!


Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.