en medvetet utsträckt natt att vänta och önska

just nu har jag ett flertal säkerhetsnålar i mitt bestyr. det är rätt spännande att nåla och fixa när klockan är tjugo i två på natten. jag tänker, att det kommer bli hur skönt som helst att sova när jag väl ska sova, för då kommer jag vara jättetrött. jag känner redan hur gruset rör sig i ögonen på mig. det är rätt mysigt.
min tröja är i alla fall uppnålad. en otroligt stor t-shirt är det som faller i mitt bestyrs öde men den va lite för lång.. så tänkte nålar får duga tills den är uppsydd. det ser ju faktiskt inte helt katastrofalt ut i mina ögon. då jag vill peka ut mina ögon, då katastrofalt i andras ögon kan vara vackert i mina. fast.. även mitt katastrofala kan nog vara vackert för mig. Sålänge man ser att det är en urtvättad gammal t-shirt med säkerhetsnålar i så är jag rätt nöjd. 

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.