16:06

det känns ju väldigt bra att fysikprovet är i övermorgon och jag inte fattar hälften åååh jag vill bara att allt ska vara över vill bara kunna vila och inte få dåligt samvete av att leva som jag vill jag vill ju leva som jag vill jag vill inte må dåligt av att leva som jag vill I längden kommer ju inte allt detta funka Jag kommer inte orka 

det känns som en ändlös tunnel som svänger lite då och då och jag förstår inte riktigt varför jag ska längta efter att den ska vara slut eller varför jag inte ska det jag vet inte riktigt varför jag borde fortsätta söka efter öppningen eller bara stanna mitt i och vara där i all evighet 

inte bli äldre itne bli yngre inte bli visare inte bli dummare inte bli svagare inte bli starkare bara sitta där i en mörk tunnel utan ett slut för det är ju lite så livet är en lång mörk tunnel utan en värdig poäng

jag vill bara försvinna i min förkylning och försvinna i något som inte är något det hade varit så mycket vackrare

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.