de två platta fötter man har förvandlas till klot som vägrar att hålla en upprätt

Min penna ligger framför mig lite sådär halvt livlös. Den ser så grå ut. Jag skulle våga påstå att färgen den bär faktiskt är grå. men ändå. Hela atmosfären känns grå.

Det är fredag idag och jag ska vara här i två timmar till. I skolan. Lovely. Det känns verkligen inte som fredag. Flera gånger har jag tänkt på att jag ska plugga fysik och matte ikväll.. men det ska jag ju inte. Det är det som är saken. Jag måste börja tänka svävande tankar. Inte plattliggande, maskliknande tankar. Det är inte fint och verkligen inte svävande.

Att en vardag kan bli så upp och nervänd kommer jag aldrig förstå mig på. Å andra sidan kommer jag inte förstå mig på något alls i denna världen.

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.