Det bakas muffins med en hel gnutta kärlek och biologin läses näst intill flitigt.


Handledarkurs för att övningsköra är tagen så nu blir vägarna fruktansvärt farliga. Men som man säger, de är mer rädda för dig än vad du är rädd för dem. Eller, gäller det bara rävar? Nej jag är inte alls nervös. Koppling, gas, växel, broms, högerregeln och väjningsplikt. Nejdå jag kommer klara det galant. Typ. För att inte tala om rondellerna. Tycker synd om pappa som ska sitta bredvid mig och försöka härleda mig till ett körkort.. Jag som så lätt får panik när jag spelar skjutspel. Varför ska jag inte få det nu? Ack ack. Jag vill ju förstås ha körkort. Så bita ihop ska jag!
Imorgon ska jag på knytkalas hos fina Ida som fyllt år. Det bakas muffins med massa hallon och blåbär i. Ska äta en ikväll.. bara för att se om de är goda. Men bara därför. Till det får jag sätta igång och plugga biologin.. Det kommer nog gå finemang.

Hej så länge och puss på högra kinden!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Heja dig!

Kunde jag, så kan du! Det är bara å köra :)

2011-02-11 @ 08:36:52
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.