sunday

å en sådan underbar helg
har inte pluggat någonting (!!!!!!!!!!) mums anna kom hit vi har shoppat second hand vi har umgåtts med underbart folk varit på popklubb njutit av det underbara vädret och jag har för första gången på länge verkligen känt lite ljus, magiskt.

och denna söndagen känns faktiskt inte så hemsk som söndagar brukar jag har följt anna till tågstationen jag har varit i solen promenerat jag har suttit i solen och i och för sig räknat en uppgift i kemin annars inget plugg jag köpte kaffe och mjölk (vuxet hihehehi) jag har haft det soligt

nu ska jag ta lite mer kaffe och gosa ner mig i soffan framför amelie från montmartre gosgos

Kommentarer
Postat av: ida

du kan vara gosig!

2011-04-10 @ 23:28:17
URL: http://helavarldensnurrar.blogspot.com

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.