en liten stjärna..

.. är precis vad jag vill vara just nu. Skapas och sedan försvinna, slockna långsamt och stilla bli ett svart hål utan att någon märker. 
Sedan hade det varit över, allt.

Nej jag har inte haft en bra dag, tvärtemot. Har haft en hemsk dag.
Allt har gått snett som om en skata inte hade haft vingar. Jag vill bara gräva ner mig, djupt och bara ha mina tankar som sällskap.
Det är inte hemlängtan. Det är inte problem med London. Allt är bara fel idag. Det är bara fel.

Nu sitter jag i mitt lilla rum, har ätit otroligt god mat och tänker sluta tänka för ett tag. För det enda som dyker upp i tankarna är ju allt det där jobbiga. Jag ska försöka slappna av och bara tänka på att imorgon blir säkert en mycket bättre dag. 

Idag blev det shopping i Kingston för min, Beccas och Neas del. Hittade massor, men såklart hade inte pengar från London kontot förts över så måste tillbaks imorgon. Jag är i alla fall glad att jag hittade något jag ville köpa.
Vid sextiden åkte Nea tillbaks till sitt medans jag och becca fortsatte utforska stan som fortfarande står outforskad till stor del. Vi hittade ett femvåningars shoppingcenter, det var inte så fel! Är väldigt glad att det är just Kingston jag bor i, underbar shopping.

Köpcentret i Kingston

Nu stänger jag av min hjärna.

kram
m



Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.