after hours

Idag hade vi bara IELTS och team building på schemat. Team buildingen gick finfint och det blev flera skratt. IELTS går ju bara att älska också.. eller nej.. tror jag klarar mig utan!

Nu ligger jag på mitt blommiga täcke igen och funderar på allt mellan himmel och jord.
Klockan är kvart över åtta här i London och dagen har flugit förbi som ett skott.
Jag undrar om alla dagar kommer vara såhär, gå såhär fort.. Känns konstigt. Allt går mycket snabbare här på något mystiskt sätt.
Imorgon vankas det nog shopping, om nu min plånbok är på bantningshumör.
I öronen hör jag det här och snart det här. Flera pussar och glassar på det!




Här har vi söta Roxy, hunden i huset som slickar HELA tiden, typ.



Mitt rum.. väldigt litet men mysigt.
Sängen under kommer försvinna när becca flyttat. Det kommer då bli ett bord och stol(ar).
Skulle egentligen haft systerns rum som jag sagt tidigare. Det är väldigt mycket större men jag klagar inte på det jag har. Det är fint och har sin egna känsla på något mysigt vis.
Mörkret har fallit ute och tankarna svämmar över i mitt huvud. Vet inte ens vad jag tänker men jag vet att jag tänker.
Nu ska jag i alla fall ta en dusch och sedan läsa lite. 

Ha det fint people.
M





Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.