You must be out of your mind.

Jo, det är jag nog. Går runt i ett par skor som helt enkelt tar kål på mina arma fötter, men jag älskar dem så mycket att de får stanna på.
Djungelvrål och annat fint och gott (mamma-stickade vantar, nässpray, vykort x2) har anlänt från sverige. Igår visserligen men har iallafall kvar hälften av Djungelvrålen, stolt! Tack så hemskt mycket mammi och tack farmor för vykortet!
Gårdagen blev väldigt trevlig, åt thailändskt på en pub/restaurang i Twickenham med massa fint folk och sedan drog vi vidare hela gänget till nästa ställe. Otroligt trevligt och gott må jag säga!
Idag har jag, nea och becca varit på Alfie's Antique Market, strosat runt på en mindre marknad brevid och landat på en pub. Nu taggas det utgång och massa kaffe för att jag ska orka.

Ha det moooos!

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.