I lost and died

Jag fryser men går inte och stänger fönstret. Jag går heller inte och tar på mig varmare kläder utan har på mig en pyamas lämplig för svenska hus novemberkvällar. 
Idag blev ett prov avklarat, Nk A. Skönt. Imorgon väntar ett matteprov som jag inte lagt ner så väldans mycket tid på att plugga till.

Saknar hunden min. Vill sitta i soffan där hemma med honom bredvid mig och kolla på film med en stor kopp te. Det är hemma och kärlek. 
Lite smygandes hemlängtan tro? Hmm..

Nu ska jag lyssna på det här och det här och sedan somna sött på min älskade kudde!
Godnattis!

Kommentarer
Postat av: jeannette persson

Hej tjejen. Hoppas att proven gick bra och att du får njuta av en skön helg. Kramar från fröken jeannette

2010-10-08 @ 18:02:28
URL: http://www.jpatelje.se

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.