TISDAG

Chilli con carne eller köttfärssås, english style med bönor i som jag skulle kalla det blev dagens kvällsmat. En tidig sådan också. Attans då att mina gifflar är slut som jag brukar livnära mig på om kvällarna. Kaffe och djungelvrål får ta den platsen så länge.
Hittils har veckan varit smärtfri. Dagarna går dock lite saktare känns det som, faktiskt inte så kul som man kan tro. Vill vara yrvaken på helgerna men helst sova på vardagarna. Får hoppas att de följande dagarna går lite snabbare. 
Nu skulle jag helst vilja spela en trudelutt på gitarren, men den åkte ju hem i söndes tillsammans med familjen. Ackack.
Längtar hem litegrann faktiskt. Men det är inte långt kvar. Och mycket ska göras innan det blir dags att ränna runt på Heathrow igen. Känns helt okej nu faktiskt. Förutom att mitt huvud redan börjat packa ihop sig och därför känner jag mig inte riktigt samma som innan. Det känns som jag är på resande fot igen. Jag vet nämligen att om tre veckor ska allt vara klart och jag ska flytta igen. Det kanske är en förberedelse. Klurigt det dära. 

M

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.