Put the book back on the shelf

okejj.. nu börjar det närma sig på riktigt. Åker om 8 dagar och jag har inte börjat packa, inte alls någon panik. Har inte ens gjort en packningslista.. egentligen är det väl rätt uppenbart vad jag ska ha med mig, allt i princip men det känns ändå svårare. Ska få ner det i väskan också.. Allt jag hittils vet är min gitarr.. det andra får fixa sig med tiden.
Har varit på sitt sista besök i de gamla hemtrakterna nu innan London. Det blev massa fin musik, massa gamla vänner och massa minnen.

Nu sitter jag med en ond hals och ett tomt papper där packningslistan borde stå.. hmmm..

kramm och sov så gott när sängen kallar!

en fin låt för fina öron

Kommentarer
Postat av: Anna Källsgård

Samma sits här. Ont i halsen och ingen packlista. Men sånt löser sig alltid. Kul att du tar med dig gitarren, du är riktigt bra på det :)

2010-08-23 @ 21:10:10
Postat av: ida

krya på dig finaste! :)

2010-08-24 @ 16:50:00
URL: http://nittonhundranittiofyra.blogspot.com

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.