Kapsylpark och musik

Nu sitter jag här framför datorn igen med två skåningar sovandes på varsin madrass. Vi har varit i Kapsylparken och kollat på Vincent Vicious och sedan Oskar Linnros. Får faktiskt säga att han var bättre än jag förväntade, men jag anlände med dåliga förväntningar så det kanske inte va så konstigt. Han var i alla fall mycket bra, snygg och inte så sliskig som han ibland lyckas se ut.

Imorgon bär det av mot Malmö. Det blir festival, musik, gamla vänner och langos för hela slanten. Blir antagligen det sista besöket i hemtrakterna innan London, lite sorgligt men sant.

Nu ska jag somna mjukt på min underbara kudde och tagga inför match mot Alet imorgon innan tåget tuffar mot malmö!

.. bilder från Kapsylparken kommer lite senare.

Krammmm

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.