söndagarna bara fortsätter att välla in

det har varit en mycket bra helg och nu sitter jag här, överraskande (eller hmm) nog med mina fysikböcker och ska försöka plugga in el-lära tillsammans med en kaffekopp.

inte det roligaste, men det känns inte så hemskt som det brukar göra. kanske för att helgen varit så bra eller för att det kanske inte är så farligt med el-lära idag. inte vet jag.

i fredes blev det popklubb och övernattning i ett hus i skogen och igår blev det vårgrillfest i mellbystrand, där jag sov till idag. förutom att jag inte orkat/inte haft tid att plugga som jag egentligen måste så har det varit underbart! och det är rätt mysigt att ta några dagar ledigt från pluggandet hi hi.


Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.