sista dagen på det fina lovet

Klockan är över två och det är sista dagen på lovet, det känns väldigt sorgligt. Vill ha fler av dessa långa fina soliga och varma dagar då man fullständigt struntar i allt man egentligen borde göra. Visserligen struntar jag i mycket annars också men det är mer speciellt när det är påsklov. Kan däremot påpeka att jag hade klarat mig utan allt påskgodis, så om man tittar på det så är det väl bra att påsken snart är över men det hade varit fint att få ha lite mer ledigt. 

Det är alltså sista dagen. Min plan är att jag ska ha läst ut en bok (det kommer aldrig gå) till onsdag och vara klar med min hälsobild. Tänkte göra klart den igår men det gick inte. Har nu än en gång skjutit fram det till lite senare idag. Vill hellre dricka kaffe H3H3.. Det är ju ändå sista dagen av lite frihet för imorgon börjar skolan igen. uschusch. 
Så nu ska jag ta en till kopp kaffe och njuta av solens strålar och molnens frånvaro. Det är ju ändå vår.

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.