Two weeks

Två veckor har gått i fina London.

Te konsumtionen blir bara större och större och det fina vädret börjar dra sig tillbaka, men surar över det gör jag inte. Istället lyssnar jag på fin musik, dricker ännu mer te och njuter av den engelska tvn och radion.

Nu sitter jag, inte på mitt blommiga täcke utan i en soffa som jag fått på mitt rum med ett litet bord (istället för Beccas säng). Försöker komma igång med pluggandet men det går inget vidare, typiskt när jag har så mycket läxa. Jag har dock väldigt mycket tid på mig, börjar nämligen halv två imorgon och har bara en lektion. Så borde hinna göra massor av läxor.

Nu tänker jag, tillsammans med en kopp te, lyssna på det här, minnas sorgliga och glada tider som just den här låten får mig att göra.

Ha det fint people!

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.