The sun is shining

Vädret är underbart och ändå fryser jag om mina fossingar. Fast det gör jag i och för sig nästan konstant.
Jag har kokat en kopp te för att komma igång med pluggandet så kvällen kan bli fri, men det går inte så bra.
Hellre vill jag sitta och tänka på alla fina gratulationer och att jag faktiskt fyllt 17 även om det inte känns så någonstans.
Första födelsedagen utan Sverige, första födelsedagen utan familjen. Lite annorlunda och det känns inte riktigt som en födelsedag även om det är det.
Det betyder inte att det inte kan komma att kännas som en födelsedag senare. Ikväll blir det nämligen lite shopping och sen att äta italienskt (som mina vänner underbart nog visste om att jag älskar) Love it och dem!

Just nu stampar jag takten i golvet till det här och försöker plugga med min Tigerkopp.
Även fast läxorna lagt sig i höögar känner jag inte så mycket oro just nu. Det får helt enkelt lösa sig!

Puss!

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.