ankor kan flyga

Nu får engelskan vara klar.
Pappa tyckte att jag hade några mysko ordvändningar men att vara lite mysko har jag aldrig klagat över.
Jag har hällt upp kaffe i en av mina favoritkoppar (finns många i detta hus). Koppen är glaserat mysgrönaktig, från höganäs keramik. Tänkte att det skulle vara en viktig information men sen insåg jag hur patetiskt det ser ut.

Det är tisdagKVÄLL. Dagarna går så snabbt när man hela tiden lyckas somna på soffan och effektiv med pluggandet av det blir man ju inte. Jag får väl njuta av tiden som lat ett tag till. Det är nästan som att påsklovet har valt att stanna även om det inte riktigt är så. Dock har det blivit kallare och det har regnat men det är inte så farligt för det luktar så gott och det hör ju till.

Om fem veckor slutar skolan. Om fem veckor har jag mitt sista sommarlov. Om fem veckor kommer jag vara en fågel.

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.