Regndroppar och solsken

Nu sitter jag här igen, på samma blommiga täcke, med samma antal kuddar, närmare bestämt fyra stycken. Både vatten och solstrålar har öppnat himlen idag. Vilket jag skulle vilja kalla rätt mysigt. Speciellt på morgonkvisten men nu är det ju kväll och som så många andra kvällar tänker jag samma sak, jisses vad snabbt dagen har passerat.
Jag har fått Oyster card blanketten inlämnad, pluggat massor, haft 2 timmar och 35 minuters håla, grattat en god vän och ändå är det tid kvar av kvällen, men en trött Maria gillar faktiskt att lägga huvudet tidigt på sin kalla kudde en sådan här kväll.
Så det är precis vad jag tänker göra nu, snart. När jag och Becca har tittat lite på How I Met Your Mother.

Puss, kram och godnatt när tillfället infaller och än en gång, grattis på födelsedagen knasiga Emma!!
m

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.