man behöver kramar lite då och då

Idag har jag, vaknat för tidigt, orienterat mig runt i London city, åkt båt längs Themsen till Greenwich, som förövrigt va otroligt sött och fint! , ätit panini på ett underbart litet ställe på en mycket smal gata, lyckats ta mig hem i rusningstid från Oxford street. Jag har mer eller mindre börjat greppa taget om hur det ska gå till.

Att gå längs de där små gatorna va inte så fel, Greenwich va mycket finare än jag trott! När man åkte med båten längs Themsen såg det inte vidare lockande ut från sidorna, men på ett ställe, som jag måste missat med blicken, där va det otroligt fint. Det va Greenwich. Där åt vi lunch och tog det lugnt, kollade i små affärer och drömde oss bort. Sedan bar det av mot Oxford street för lite shopping. Blev ett par svarta byxor som jag behövt lääänge. Vid sextiden bestämde vi oss för att ta oss hem.. det var lättare sagt än gjort med tanke på att man knappt kunde ta sig fram på gatorna så mycket folk det var, men vi lyckades till slut. 

Det blev en lång dag och nu ligger jag här i min förvånansvärt sköna säng och snart blir det nog faktiskt läggdags!

Pusskram och ja.. det vanliga

Greenwich

Greenwich

Tower bridge



Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.