Lördag

Ännu en lördag lutar mot sitt slut. Ännu en helg som är halvt över.
Dock är det väl inte så att man en kväll som denna ska sitta och plugga... men det gör jag ändå. För annars kommer jag inte hinna med allt i skolan. Fast jag erkänner att det är rätt mysigt att sitta i mitt varma rum med en god kopp kaffe medans vinden blåser utanför.

Dagen har gått relativt snabbt. Det blev en visit till underbara High Street Kensington och de två affärerna som kommer göra mig luspank i sisådär tio år framöver. Urban Outfitters och American Apparel. Man kan inte mindre än att älska dem. Jag har också kommit in i en period då jag fastnar väldigt lätt för mycket konstiga men charmiga strumpor. Bara idag inhandlade jag fem stycken.

Förutom allt detta trams sitter jag och tänker på min underbara familj där hemma i Sverige. Som kommer hit om exakt 26 dagar. Det är inte så mycket ändå och efter det är det endast en ynka månad tills Halmstad kommer bli staden jag vaknar och går och lägger mig i igen. Staden jag kommer bo i. Lite hemlängtan må tro? Jo men visst, men inte så mycket så att jag mår dåligt.
Jag är inte klar med London.

Cheers!



Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.