Brittiska jordgubbar och American Apparel

High Street Kensington fick fint besök idag, av mig, becca och linnea såklart. 
Det shoppades hej vilt och denna gången även för mig. Mycket härligt.
American Apperel är för övrigt min nya favorit affär.

Vi fikade och sedan tog vi tuben mot Richmond. Kallt var det också, inte skönt för mig som optimistiskt nog lämnade jackan hemma. Väl i Richmond vände Becca mot Kingston medans jag och Linnea satsade på att köpa kvällsmat på Tesco. Vindruvor och brittiska jordgubbar köptes. Killen i kassan trodde vi va systrar... hmm.. jag frågade om jag kunde få en påse och då sa han, javisst! du kan till och med få en stor påse, med en liten blinkning. Jo men visst. Tackar och bugar.
Vi vandrade mot bussen, hoppade på åt fel håll, fick hoppa av och hoppa på åt rätt håll. Dramatiskt! 

Det blev en fruktig hemväg och sedan vandrade jag på Latchmere Lane med "Everybody was Kung Fu Fighting.." på huvudet. Underbart!

Nu ska jag göra IPA och Engelska läxan och äta fler Brittiska jordgubbar!

Ha det fiiiiiint!

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.