maybe we are the damaged ones

JAG ORKAR OCH FATTAR INTE MATTE C. 

sådär. behövde avreagera mig lite även fast det inte löser något och som om inte idrotten var tillräcklig för avreaktion. underbart att få skaka lite på de rastlösa benen! när hemkomsten är kommen ska jag träna och sedan träna lite till. 
den tredje sista veckan är påbörjad. det är helt enkelt mindre än tre veckor tills vi ska hem. hem till underbara sverige. kommer sakna min värdfamilj, brick lane och de fina vännerna man fått här mest skulle jag tro. 

nej. nu vill jag få en snilleblixt och fatta allt i min mattebok. kommer ju aldrig hända och ett bestämt dåligt betyg kommer jag få på nationella provet vi har om ungefär två veckor. KUL. ja.. livet är ju som det är.

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.