shout

Effektiv dag. Det kan ingen säga emot. Jo kanske Becca, för hon har fått mycket mer gjort än vad jag har fått men ändå.. stolt är jag. Jag har städat och rensat så det har yrt saker överallt som jag inte visste jag hade. Stack sedan, efter att ett par grillmackor hade trillat ner i magen och tränade i lite mer än en timme. Awesome. Tog en sväng om Robert's och träffade fina vänner över kaffe och flera skratt blev utdelade och den enda vardags-kvälls aktivitet som verkar vara det enda man kan göra i en stad så liten som denna va helt underbar. Sa adieu till mer än hälften av sällskapet då stället stängde och efter ett impulsbeslut hamnade jag i Beccas kök med mackor, ännu mer kaffe, skratt och härligheter.
Nu är jag hemma och ska faktiskt spela lite The Sims 3 innan jag nannar kudden.... nörd, i know. Om WOW inte hade kostat hade jag nog spelat det.. yes, inte mindre nörd för det..
Det blir tidig uppstigning imorgon. Shoppa och span efter Brick Lane pojkar i staden med Josie the Jorge står på schemat. (Jorge eftersom det kom upp när jag skulle skriva Josie på mobilen).

Jag gillar det som är nu. 

Adieu!

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.