Everybody in this place is dreaming, it has been that way for ever.

Min värdbror knackade för en liten stund sedan på min dörr och undrade om jag ville ha en Liverpool tröja (riktig) som han fått av sin kompis. Jo men visst sa jag då efter att ha frågat om ingen annan ville ha den. Tänka sig. Jag kommer åka ifrån London med två stycken finfina Liverpooltröjor. 

De två senaste dagarna har varit sega. Varit hemma från skolan båda två men känner att pusslandet av mitt liv börjar forma sig lite mer och mer efter varje minut. Har min familj och mina kära vänner att tacka för det.Jag har städat hela mitt rum som nu nästan ser ut som de gjorde när jag först kom hit. Fint. Imorgon ska jag återigen ägna min tid åt matematiken men en liten stadstur i Richmond ska hinnas med. Allt känns för tillfället lite ljusare. Jag vet inte om det beror på att allt verkligen är bättre eller att snön faller fint utanför fönstret. Hmm. Jag tycker i alla fall om att jag känner mig lite gladare. 

Nu ska jag kolla på en fin film och inte plugga mer denna dag! Ett beslut jag gör med lite motvilja men ska bli skönt.
Krampuss!

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.