Ösregn och längtan

Så fin en torsdagskväll kan vara. Har precis kollat Sex and the city och myst med en kopp jordgubb/champange te. Det ösregnar, åskar och blixtrar utanför och på något sätt hade jag velat sitta där ute, mitt på gatan med min kopp. Inte för att bli blöt och kall utan för att känna de sista sommardropparna.
Sommaren är ju faktiskt snart över men ledsen för det är jag inte. Det ska bli mysigt med hösten. Strosa nerför en gata med en latte i handen bland alla höstens färger är inte helt fel. Grädden på mosen blir att just denna höst kommer jag spendera i London, vackra London.
Jag kommer skutta runt i alla vackra parker den kommande hösten med fina vänner och glädje. Jag åker om 18 snart 17, är borta i 110. Blir 50 procent mer nervös var dag som går.. men det hör väl till.
Det kan man kalla ösregn och längtan. Nu ska jag gosa ner mig i sängen med min kopp och "The picture of Dorian Gray"
kramm

Kommentarer
Postat av: Linnea

du är fin!

2010-08-14 @ 17:22:51
URL: http://imightliveinanillusion.blogg.se/

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.