Inte så många timmar

Då va det alltså dags, åker till London i-m-o-r-g-o-n! eller idag får jag faktiskt säga eftersom klockan  är över tolv.
Fjärilarna sprider sig makalöst i magen men det hör ju faktiskt till. Allt är nog fixat nu, stora väskan klar, handbagaget nästan klart, fattas en laptop (som jag självklart skriver på just nu) och en kudde (som jag självklart ska sova på inatt). Gitarren är iofs inte nerpackad i sitt fodral ännu.. men det finns det tid för imorgonbitti.
Nu börjar det bli dags att krypa till kojs. Sista natten i Sverige. Sista natten i min underbara säng.


Jack tycks antingen vilja hänga med till London eller att jag ska stanna i Sverige. Saknis på honom! 

Godnattkrammm!



Kommentarer
Postat av: Becca

wooohooo ! Can't believe it really. But it's time for greatness sister!

2010-08-30 @ 09:10:01
URL: http://justasimplemelody.blogg.se/

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
Maria.